برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ
سرخط خبرها

علی خطیر در اردوی داوران چه می‌کرد؟ | افشاگری نوری علیه معاون سابق استقلال

  • کد خبر: ۷۵۳۲۱
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
علی خطیر در اردوی داوران چه می‌کرد؟ | افشاگری نوری علیه معاون سابق استقلال
پژمان نوری، مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی درباره حضور علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال در هتل محل اقامت داوران دست به افشاگری تازه زده است.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، ملوان در آخرین هفته از لیگ دسته اول در خانه برابر بادران شکست خورد و این در حالی بود که پنالتی عجیب علیه این تیم نقش زیادی می‌توانست در تیم صعود کننده به لیگ برتر داشته باشد. پژمان نوری که اکنون در قامت مدیر این باشگاه کار را دنبال می‌کند پیرامون ماجراهای رخ داده در جریان این بازی صحبت‌های تامل برانگیزی به زبان آورده است: ملوان امسال کاملا خصوصی اداره شد. هزینه‌ها کاملا کمرشکن است و ما چند تیم علاوه بر تیم فوتبال بزرگسالان داشتیم. با این حال اکنون بازی‌های مهمی درجام حذفی داریم.

وی درباره اشتباهات داوری علیه تیمش در دیدار با بادران گفت: ما بدون حاشیه به دنبال کارمان هستیم اما بعضی اوقات به شعور آدم اهانت می شود و سکوت به معنای خیانت به مردم انزلی است. داخل خانه خودمان سرمان را می‌برند. مربی به بازیکن می‌گوید وارد محوطه می‌شوی خودت را روی زمین بینداز و دو پنالتی به این شکل علیه ما گرفته شد. ما می‌خواهیم فوتبال داخل زمین نتیجه اش مشخص شود. اگر پنالتی آستارا گل می شد و بادران هم به نتیجه اش می رسید کل دنیا به فوتبال ما می خندید. یک فصل تیمی زحمت کشیده و بعد فوتبال داخل زمین مشخص نشود! من تا آخر این قضیه جلو خواهم رفت و همه مردم ایران دیدند که چه چیزی در بازی ما رقم خورد.

بازیکن سابق ملوان و مدیرعامل کنونی این باشگاه درباره مستنداتش گفت: یادم هست که چند بازی قبل آقای فلاح مدیرعامل فجر با من تماس گرفت و گفت نمی خواهید با تمام قوا بازی کنید اما گفتم که ما ملوان هستیم و اگر خاطرتان باشد چند سال قبل استقلال نتیجه می خواست اما بردیم و پرسپولیس قهرمان شد. داخل زمین به بازیکن ما می گفتند که برای شما مهم نیست و چرا این کار را می کنید.

نوری در ادامه صحبت‌هایش به نکته عجیبی اشاره دارد و می‌گوید علی خطیر، عضو سابق فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال در اردوی داوران پیش از بازی حضور داشته است: سوال من این است که علی خطیر شب قبل از بازی در هتل داوران چه می کرد؟ چرا ساعت ۶ و ربع که داوران خارج می شود ایشان پشت آنها از هتل خارج می شود. من یک سری دیگر مستندات دارم و‌ اگر کمیته اخلاق مرا بخواهد صحبت می کنم.

وی ادامه داد: اقای کرمانشاهی یک ویلا در انزلی دارد ‌و سه شب قبل وارد انزلی شده بود و در هتل مستقر نشدند. کار سختی نیست که بخواهیم کنترل کنیم. باید جرایم سنگین باشد. اشکان خورشیدی وقتی آن اشتباه بزرگ را که در زمان کورس بودن ما انجام دادند چه کردند؟ بازی لیگ برتری به او دادند. ایشان (علی خطیر) تهش می خواهد بگوید برای تفریح آمده بودم اما کسانی که فوتبالی هستند و همه چیز آن را می‌دانند بهتر دلیل این حضورشان را می‌دانند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->